Jump to content

idea music in private.


JOOZ

Recommended Posts

  • Advanced Members
  • Hello, good night, a simple idea, I do not know if everyone will like it, but we all love music, and love more music Ok more
  • A system that could be Created.
  • music on private
  • I think music on the horrible xatspace. in private it would be much more subtle. both with power. in privado
     
  • edBfNYo.png
Link to comment
Share on other sites

  • Advanced Members
1 minute ago, Adeis said:

Você quer dizer um rádio que toca automaticamente quando alguém é você? Por favor, eu não acho que isso seja muito " sutil " e não vejo pessoas gostando dessa idéia. por isso você tem a aba do youtube.

just a song. could be used in private a preferred music.
 

1 minute ago, Adeis said:

Você quer dizer um rádio que toca automaticamente quando alguém é você? Por favor, eu não acho que isso seja muito " sutil " e não vejo pessoas gostando dessa idéia. por isso você tem a aba do youtube.

as well as xatspace.
 

Link to comment
Share on other sites

  • Advanced Members
7 minutes ago, Cambio said:

Você já possui o rádio xat que deseja, você pode criar seu xat e colocar um, você também pode colocar uma música em seu espaço xat, adicionar mais motivos para adicionar essa idéia para dar mais atraso no aplicativo java

more is nice idea for me 

Link to comment
Share on other sites

  • Volunteers
58 minutes ago, keep said:

But I think there are people who would not like to go to their PV and listen to music when they talk , I believe ...   

 

Especially if it's the same song playing every time. Oh god, that could become annoying very fast. 

 

I see how it could potentially work, though. The speaker button would need enhancing (which needs doing anyway) to separate the message notification noises from the PC music. And I'd recommend the music be muted by default (even after clearing cookies).

Link to comment
Share on other sites

  • Advanced Members

There are many ups and downs to this but I will highlight the main points here.

 

POTENTIAL POWER NAME: PCMusic/PCRadio/PCSong

ADVANTAGES:

  • Display your taste of music
  • Enjoy a song or a playlist while you're talking to your friend
  • Would compliment a PCBack

DISADVANTAGES:

  • Some people may not like your music or may not want to listen to it at all. (SOLUTION: Have an option in settings to turn PCMusic off)
  • People may abuse this feature and include earrape or inappropriate videos.
  • Could produce lag on slower and older computers. (SOLUTION: Same as first point)

The disadvantages seem to weigh out the advantages in my opinion, but I really like this suggestion and I hope the admins find a way to eliminate these and other possible cons that could arise from the creation of this potential power, therefore allowing the power to be a success. I hope I've helped you.

  • Award 1
Link to comment
Share on other sites

  • Advanced Members
2 hours ago, Laming said:

Alguém sugeriu isso antes, mas, de qualquer forma, uma sugestão parece boa.

 

Não tenho certeza se eles vão adicionar (não tenho certeza por enquanto),

 

Mas quando html5 estar bem, também é fácil de adicionar ao administrador.

Precisamos que os adminitradores analisem a idéia.
 @ Administrador

52 minutes ago, CarlosDesigns said:

Há muitos altos e baixos para isso, mas você está em destaque nos principais pontos aqui.

 

NOME POTENCIAL DE POTÊNCIA: PCMusic / PCRadio / PCSong

VANTAGENS:

  • Mostre seu gosto da música
  • Praticar uma música ou uma lista de reprodução para ouvir o seu amigo
  • Agradeceria um PCBack

DESVANTAGENS:

  • Algumas pessoas não podem gostar de sua música ou podem não querer ouvi-las.  (SOLUÇÃO: uma opção para a configuração do PCMusic)
  • Como pessoas podem abusar do recurso e do ostro auditivo ou o imóvel inapropriado.
  • Poderia produzir atraso em computadores mais lentos e antigos. (SOLUÇÃO: o mesmo que o primeiro ponto)

Como desvantagens parecem pesar como vantagens na minha opinião, mas eu realmente gosto dessa sugestão e espero que os administradores encontrem uma maneira de eliminar estes e outros possíveis inconvenientes que possam surgir da criação do potencial potencial, permitindo assim que o poder seja um sucesso. Espero ter ajudado você.

The advantages are very good. @Admin need check opinion for all  and only for staff idk is good system for xat 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Advanced Members
2 hours ago, Crow said:

 

Especialmente se é a mesma música tocando sempre. Oh Deus, isso pode tornar-se irritante muito rápido. 

 

Eu vejo como isso poderia potencialmente funcionar. O botão do alto-falante precisaria melhorar (o que precisa fazer de qualquer maneira) para separar os ruídos de notificação de mensagens da música do PC. E eu recomendaria que a música fosse silenciada por padrão (mesmo depois de limpar os cookies).

  • nothing that an advanced system does not solve.
  • a system with the right options would not cause many problems.
     
Link to comment
Share on other sites

  • Advanced Members

I kinda like the idea, perhaps we could just embed it using youtube links, similarly to how it works with the xatspace code. Maybe adding another field un the user dialog to insert the youtube link (when you click at your name).

 

Abuse and Annoyance shouldn't be a problem as a simple $pcmusic=off or a setting could be added to turn off pcmusic for all private chats. Inappropriate music could be reported: ("guidelines apply to all elements of the chat").

 

I think something like this (indication it's playing): YmyW0Xe.gif, could be added here:

0GuF2x8DTOurB3v7brjLRA.jpeg

 

OnClick of it, it would disable the music for this p.chat only (movement would stop).

 

The user who's adding the music could also set whether he wants autoplay or not, meaning if he doesn't want that option (uncheck the "autoplay"), other users, visting the p.chat wouldn't hear it automatically and the youtube playing icon wouldn't play, however onclick it would start the song.

 

And one more option could be: "Set own pcmusic for p.chats without pcmusic", so if another user doesn't have/use pcmusic, you would hear your own music.

  • Award 1
Link to comment
Share on other sites

  • Advanced Members
Há 7 horas, LaFleur disse:

Eu meio que gosto da idéia, talvez possamos incorporar-lo usando links do youtube, da mesma forma que funciona com o código do xatspace. Talvez adicione outro campo a caixa de diálogo do usuário para inserir o link do youtube (quando você está em seu nome).

 

O abuso e o aborrecimento não são de um problema, pois um simples $ pcmusic = desligado ou uma configuração pode ser adicionado para desligar o pcmusic para todos os bate-papos privados. Uma música inapropriada pode ser relatada: ("como diretrizes se aplicam a todos os elementos do bate-papo").

 

Eu acho que algo assim (indicação que está jogando):  YmyW0Xe.gifpode ser adicionado aqui:

0GuF2x8DTOurB3v7brjLRA.jpeg

 

Não há clique sobre ele, desativar uma música para este p.chat solo (o movimento iria parar).

 

O usuário que adiciona uma música também pode definir se ele, não é uma versão automática, ou seja, não está na opção desejada (desmarque a "reprodução automática"), outros usuários, o que é o que você quer? O ícone da reprodução não é mais recente, no entanto, clique em clicar para iniciar uma música.

 

E uma opção mais havido: "Defina pcmusic propre para p.chats sem pcmusic", então, se outro Usuário não tem / usa pcmusic, você está ouvindo sua própria música.

really like your opinion 

Link to comment
Share on other sites

  • Advanced Members
6 minutes ago, Skrownegga said:

this does not, it would be associated with problems with the laggy?

 

I would guess that the laggy would not have to be present, but no don't understand if this will be a power or a tool-free

Link to comment
Share on other sites

  • Advanced Members
53 minutes ago, JOOZ said:

why ? said problems?

already has to load many functions in java, as you know is implementing a new system HTML5, I think this proposal is more for a future far than immediate

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.