Jump to content
  • 0

Bug possible . or erro


JOOZ

Question

  • Advanced Members
Spoiler

 

Ok, hoje à noite isso tem vindo a aparecer para mim alguns dias e hoje eu vim para falar sobre isso, porque a pessoa não tem poder noffolow e ele está dizendo que ele me tem nos amigos corretos? Mas ele não me tem e ele aparece noffolow quando eu clicar em seu nome. Mas é um bug provavelmente porque eu vou me encontrar em uma situação como esta e eu perguntei por que ele me tinha em seus amigos ele disse que eu não tenho mais como apareceu noffolow.que é o poder que não permite seguir o amigo do amigo ok.
OMoQPkD.jpgxicolZo.jpg

Link to comment
Share on other sites

5 answers to this question

Recommended Posts

  • 0
  • Advanced Members

Hello,  Arthur Ok I've been seeing this error for a while thanks more just wanted to help.

This is bad because I do not know you and I see it as a person who does not know me and I have no friends.
 

Link to comment
Share on other sites

  • 1
  • Wiki Editors

Olá, Adim,

 

O usuário em questão está usando um método não convencional para exibir a mensagem do power Nofollow para pessoas que não estão adicionadas como amigas, ou até mesmo sem possuí-lo.

 

A Equipe do xat está ciente sobre este método e não tomou nenhuma atitude até o momento.

  • Award 1
Link to comment
Share on other sites

  • 0
  • Advanced Members

If any other person see this kind of thing will talk because he has me in the most friends the person has not in the friends and it is an error?...
 

only error 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.