Jump to content

Flake

Advanced Members
  • Posts

    495
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Status Updates posted by Flake

  1. happy birth!

    1. Anush

      Anush

      Thanks ice pawn guy :o

  2. dark 2 theme gang

  3. CYAN PAWN OUTDATED 😂 EVERYPOWER PAWN OVERRATED 🤮 LONG HAVE WE WAITED 🙀 ICE PAWN ACTIVATED 🥴 CYAN PAWN OUTDATED 😂 EVERYPOWER PAWN OVERRATED 🤮 LONG HAVE WE WAITED 🙀 ICE PAWN ACTIVATED 🥴

  4. hi hound!! hope you liked my singing i think you did from your reaction!

  5. Wh-wh-wh-what did you say?
    Mm whatcha say?
    Mm that you only meant well?
    Well of course you did
    Mm whatcha say?
    (Jason Derulo)
    Mm that it's all for the best?

    Of course it is

    I was so wrong for so long
    Only tryin' to please myself
    Girl, I was caught up in her lust
    When I don't really want no one else

    Oh, no, I know I should've treated you better
    But me and you were meant to last forever
    So let me in
    (Let me in)
    Give me another chance
    (Another chance)
    To really be a man

    'Cause when the roof caved in and the truth came out
    I just didn't know what to do
    But when I become a star we'll be living so large
    I'll do anything for you
    So tell me girl

    Mm whatcha say?
    Mm that you only meant well?
    Well of course you did
    Mm whatcha say?
    (Whatcha say? Whatcha say?)
    Mm that it's all for the best?
    Of course it is

    Mm whatcha say?
    Mm that you only meant well?
    Well of course you did
    Mm whatcha say?
    (Whatcha say? Whatcha say?)
    Wh-wh-wh-whatcha say?

    How could I live with myself
    Knowing that I let our love go?
    And ooh, what I'd do for one chance
    I just gotta let you know

    I know what I did wasn't clever
    But me and you were meant to be together
    So let me in
    (Let me in)
    Give me another chance
    (Another chance)
    To really be a man

    'Cause when the roof caved in and the truth came out
    I just didn't know what to do
    But when I become a star we'll be living so large
    I'll do anything for you
    So tell me girl

    Mm whatcha say?
    Mm that you only meant well?
    Well of course you did
    Mm whatcha say?
    (Whatcha say? Whatcha say?)
    Mm that it's all for the best?
    Of course it is

    Mm whatcha say?
    Mm that you only meant well?
    Well of course you did
    Mm whatcha say?
    (Whatcha say? Whatcha say?)
    Wh-wh-wh-whatcha say?

    Girl, tell me whatcha said
    I don't want you to leave me
    Though you caught me cheatin'
    Tell me, tell me whatcha said
    I really need you in my life
    'Cause things ain't right, girl

    Tell me, tell me whatcha said
    I don't want you to leave me
    Though you caught me cheatin'
    Tell me, tell me whatcha said
    I really need you in my life
    'Cause things ain't right

    'Cause when the roof caved in and the truth came out
    I just didn't know what to do
    (I just didn't know what to do)
    But when I become a star we'll be living so large
    I'll do anything for you
    So baby watcha say?

    Mm whatcha say?
    Mm that you only meant well?
    Well of course you did
    (Well of course I did, baby)
    Mm whatcha say?
    (Whatcha say? Whatcha say?)
    Mm that it's all for the best?
    Of course it is
    (Well, of course it is)

    Mm whatcha say?
    Mm that you only meant well?
    (Whatcha say?)
    Well of course you did
    Mm whatcha say?
    (Whatcha say? Whatcha say?)
    Wh-wh-wh-whatcha say?

    (victory)

    1. Flake

      Flake

      how do i like my own post please help

  6. Flake

    hey sexy cant wait to see you in real life to stroke your bald head!!! :3

    1. Karl

      Karl

      im not bald.

  7. 𝐓𝐡𝐞 𝐋𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐈𝐬 𝐂𝐨𝐦𝐢𝐧𝐠.

    1. Lemona

      Lemona

      oɹq snʇɐʇs ʎɯ lɐǝʇs ʇ,uop

       

       

    2. Seyon

      Seyon

      flak i think u mean football is coming home (oh wait lol)

    3. Steven

      Steven

      HAHAHA seyons a funny guy

  8. Today, the user Angel ID 79351935 ban me on xat Hang for being "Annoying". I don't know why this happen and I'm so angry, please help, I thought Agnel is my best friend. thanx

    1. Ereshkigal

      Ereshkigal

      Cuz ur annoying

    2. Chelly

      Chelly

      flake is not annoying

       

      flake is the best user on xat wtf is wrong with u :@ 

      i hope u get unbanned for dis mistake that was made

    3. Ereshkigal
  9. wElL, wHaT cAN i sAy oTHeR tHaN THe RePUtAtIon syStEM iS aBsoLuteLy inCreDiBlE. iT aLLoW uSeRs tO kNOw hOw iMPorTaNt thEiR pOsTs ArE bY mAkinG nEw AcCoUntS anD LiKiNg tHe pOStS oN tHeiR mAiN aCcOunT... tHosE cOmpLaInINg aBouT iT aRe jUsT hATeRs!!

  10. i am going to abuse the forum reputation system to get many likes dont you DARE try and stop me

    1. Ereshkigal
    2. Seyon

      Seyon

      i dare u to stop NOW

  11. no it's adele, lol

  12. I know you see somehow the world will change for me
    And be so wondeful
    Live life, breathe air I know somehow were gonna get there
    And feel so wonderful

    I will make you change your mind
    These things happen all the time
    And It's all reeeaaaaal
    I'm telling you just how I feel
    So, wake-up the members of my nation
    It's your time to be
    There's no chance unless you take one
    Take the time to see the brighter side of every situation

    Some things are meant to be
    So give your best and leave the rest to me

    I know it's time to raise the hand that draws the line
    And be so wonderful
    Golden sunshine I know somehow it's gonna be mine
    And feel so wonderful
    Show me what you can become
    There's a dream in everyone

    And It's all reeeaaaaal
    I'm telling you just how I feel
    So, wake-up the members of my nation
    It's your time to be
    There's no chance unless you take one
    Take the time to see the brighter side of every situation
    Something's are meant to be so give me the rest and leave the rest to me

    Leave it all to me
    Leave it all to me
    So make it right and see it through you know well wont be free until you
    Wake-up the members of my nation
    It's your time to be
    There's no chance unless you take one
    And the time to see the brighter side of every situation
    Something's are meant to be so give me your rest and leave the rest to me

    Leave it all to me
    Leave it all to me
    Just leave it all to meI know you see somehow the world will change for me
    And be so wondeful
    Live life, breathe air I know somehow were gonna get there
    And feel so wonderful

    I will make you change your mind
    These things happen all the time
    And It's all reeeaaaaal
    I'm telling you just how I feel
    So, wake-up the members of my nation
    It's your time to be
    There's no chance unless you take one
    Take the time to see the brighter side of every situation

    Some things are meant to be
    So give your best and leave the rest to me

    I know it's time to raise the hand that draws the line
    And be so wonderful
    Golden sunshine I know somehow it's gonna be mine
    And feel so wonderful
    Show me what you can become
    There's a dream in everyone

    And It's all reeeaaaaal
    I'm telling you just how I feel
    So, wake-up the members of my nation
    It's your time to be
    There's no chance unless you take one
    Take the time to see the brighter side of every situation
    Something's are meant to be so give me the rest and leave the rest to me

    Leave it all to me
    Leave it all to me
    So make it right and see it through you know well wont be free until you
    Wake-up the members of my nation
    It's your time to be
    There's no chance unless you take one
    And the time to see the brighter side of every situation
    Something's are meant to be so give me your rest and leave the rest to me

    Leave it all to me
    Leave it all to me
    Just leave it all to me

    1. Chelly

      Chelly

      is that iCarly or something (swt)

    2. Ereshkigal

      Ereshkigal

      Uh oh

      There you go again talking cinematic
      Yeah you!
      You're charming, got everybody star struck.
      I know
      How you always seem to go
      For the obvious instead of me
      But get a ticket and you'll see
       

      [Chorus:]
      If we were a movie
      You'd be the right guy
      And I'd be the best friend
      You'd fall in love with
      In the end we'd be laughing
      Watching the sunset
      Fade to black
      Show the names
      Play that happy song

      (Yeah)
      Yeah, yeah
      When you call me
      I can hear it in your voice
      Oh sure!
      Wanna see me
      And tell me all about her
      La la
      I'll be acting through my tears
      I guess you'll never know
      That I should win
      An Oscar for this scene I'm in

      [Chorus]

      Wish I could tell you there's a twist
      Some kind of hero in disguise
      And we're together
      It's for real
      Now playing
      Wish I could tell you there's a kiss
      Like something more than in my mind
      I see it
      Could be amazing

      [Chorus x3]

    3. Chelly
  13. Flake

    I know you see somehow the world will change for me
    And be so wondeful
    Live life, breathe air I know somehow were gonna get there
    And feel so wonderful

    I will make you change your mind
    These things happen all the time
    And It's all reeeaaaaal
    I'm telling you just how I feel
    So, wake-up the members of my nation
    It's your time to be
    There's no chance unless you take one
    Take the time to see the brighter side of every situation

    Some things are meant to be
    So give your best and leave the rest to me

    I know it's time to raise the hand that draws the line
    And be so wonderful
    Golden sunshine I know somehow it's gonna be mine
    And feel so wonderful
    Show me what you can become
    There's a dream in everyone

    And It's all reeeaaaaal
    I'm telling you just how I feel
    So, wake-up the members of my nation
    It's your time to be
    There's no chance unless you take one
    Take the time to see the brighter side of every situation
    Something's are meant to be so give me the rest and leave the rest to me

    Leave it all to me
    Leave it all to me
    So make it right and see it through you know well wont be free until you
    Wake-up the members of my nation
    It's your time to be
    There's no chance unless you take one
    And the time to see the brighter side of every situation
    Something's are meant to be so give me your rest and leave the rest to me

    Leave it all to me
    Leave it all to me
    Just leave it all to me

  14. Flake

    If you could gaze into the future
    You might think life would be a breeze (life is a breeze)
    Seeing trouble from a distance (yeah, go rae)
    But it's not that easy (oh, no)
    I try to save the situation
    Then I end up misbehaving (oh, oh, oh)

    [Orlando]
    Hey now, what you say now bout to put it down
    Come on and take a ride with Ra now
    And the future looks great now
    and everything's gonna change now (let's rock)

    [Raven]
    (let's go) yeah (go Ra) (let's go)
    That's so Raven it's the future I can see
    That's so Raven so mysterious to me
    [Repeat out]

  15. Flake

    Like who? What? What? What? Where?
    Nah, what? Who? Who? Where?
    Like where? Where? Where?
    How did we get right there? Like nah, nah, nah
    Who and what and where?
    Who and what and where?
    What? What? What? What? Where?
    What? What? What? What? Where?

  16. Seyon is a really big NOOB (inlove)

    1. Show previous comments  4 more
    2. Steven

      Steven

      Oh ok, sorry.

    3. Seyon

      Seyon

      @Flake Please do not lie to a moderator on this forum. Pokemon Go, which you frequently post about, has not released in Antarctica. You also clearly do not have 13 children as no one would desire to sleep with you - this is further evidence that you are a fraud.

       

      However I do apologise if you actually cannot read.

       

      Thanks.

       

      #xatlivesmatter #triggered

    4. Flake

      Flake

      I just recently moved to UR MOMS HOUSE, because we're getting married.

       

      Also, UR MOM would beg to disagree with your false statement saying that I do not have 13 children, when I in fact do.

       

      I had to get UR MOM to read this out to me as I couldn't read it.

       

      Check yourself before you shrektd yourself.

       

      #whitelivesmatter #blacklivesmatter #nooblivesmatter #alllivesmatter #triggerwarning

  17. :3 :3 :3:3 :3 :3:3 :3 :3:3 :3 :3:3 :3 :3

  18. HAPPY LATE BIRTHDAY ADAM!!!!!!! WOO lol

  19. Flake

    Happy birthday Morgan Freeman!!!

    1. Paul

      Paul

      lmao thank you

  20. Happy Easter to all!

  21. First post after maintenance lol!!

    1. Seyon

      Seyon

      wtf MAINtenance?

       

      STOP HINTING YOU WANT MAIN OWNER AT CONTESTS lol

  22. Hi my name is Ryan and I like chicken

  23. loltt.png.e48a38865e8a8437a36f636fd3b2e3lolttt.png.51e5c41d5b985cf49e207b15e0d51

     

    Illuminati confirmed lol

    1. Hound

      Hound

      Well done Flake, you are now an official member of the illuminati!!

    2. LaFleur

      LaFleur

      nab, how much do you pay for reputations? (hello) btw nice cover

    3. Flake

      Flake

      thx hound

       

      and nothing i dont want ur smelly rep! lol

  24. Flake

    hi vale x

    1. Vale

      Vale

      Hello FLAKELITA I MISS YOU <3

    2. Flake

      Flake

      i miss u 2 omg!!!!! xxoxoxo

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.