Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

1. Today
  2. Seize the day 

3. Yesterday
  4. Thank you very much, prize received! @Drika & @xLaming Thanks for the contest. Thank you @Fons you also deserve your place, congratulations to you and @Parth !!
  5. Bueno, primero necesitas abrir un ticket en el departamento "Report scam" para que pueda averiguar todo lo que sucedió y tal vez la devolución / desbloqueo de su cuenta. Si el ticket que creó tiene varios años, cree uno nuevo. Si es reciente, no hay mucho que hacer.
  6. Hola hace muchos años deje de ingresar hoy en dia quiero volver y obtener lo invertido pero parece que mi cuenta fue suspendida por un tiempo, ya había levantado un ticket pero nunca me regresaron mis powers. ¿Alguien me podria ayudar? ID: X0BLOK3R0X
  7. Que tal si te enamoras de las locuras mías?  🎶

1. Maverick

Maverick

The hell happened to your avi?!

2. Kaay

Kaay

Somewhere around my gallery. 👀 @Maverick

3. Maverick

Maverick

Quit hiding it!

8. if it is not late i will visit and play
  9. my love you missed me !!!  :$

10. Hello everyone today we are going to play a blackjack HOW TO PLAY: We play with the bot, and we have to get to the number 21 If you exceed the number 21 you lose Please keep the chat tidy for proper play RULES: RESPECT RULES IN CHAT The game will start tonight at 11:30 pm (GMT + 2) IN xat.COM/GANAR @Luana @Demonattack
  11. La pregunta o preguntas en este tema han sido respondidas y una respuesta ha sido marcada. Este tema está cerrado. Si tienes cualquier otra pregunta, por favor, abre un nuevo tema.
  12. Buenos dias @Janvitus. Aquí solo respondemos preguntas sobre problemas relacionados con xat. Para otros problemas, no dude en buscar en Google. No recomendamos usar VPN mientras usa xat ya que requerirá múltiples inicios de sesión, en algunos casos, incluso puede bloquear su cuenta por seguridad.
  13. people are not angels so dont be sad if they do not understand how good you are 

14. @Janvitus hi , if you had registred acount at xat i dont support using vpn , i dont agree for this idea , because when you login with vpn from other country thats make xat adminstration think your account got stolen from others , so for more protect they will lock you out and you get held . hola, si había registrado una cuenta en xat, no apoyo el uso de vpn, no estoy de acuerdo con esta idea, porque cuando inicia sesión con vpn desde otro país, la administración de xat piensa que su cuenta fue robada a otros, por lo que para mayor protección se bloquearán usted sale y lo retienen
  15. ayy my lovely brother thanks for supporting me and loving my work.... i love you bro and sure you will have good work from your sis soon . i do my best to learn .allah yahamik
  16. slowly but surely. i believe you can do it. keep learning, keep growing, keep succeeding and eventually you will become good at it. i will be here supporting you sis!
  17. The event will start tomorrow @ Game chat! Refer to the countdown linked above and in the initial post of this topic to see the start time. Hope to see you there!
  18. thanks for let me know about the update in smillîes bar and .. and yes i know that before . i just showed my work how its looks like . but if someone ask me for a bg he or she will have another better design about my futur work(yes im still learning i will have another type of work
  19. Que tal? Planteo este “rinconcito” en xat, para que quienes queramos hacer un mejor uso de la tecnología a nuestro alcance, colaborando entre nosotros para resolver dudas e ir desarrollando nuestras buenas práctivas de privacidad y seguridad. Estoy buscando una vpn para entrar a diferentes paginas desde otros paises Alguien me puede recomendar alguna vpn confiable? Estoy viendo nordvpn y ghostvp pero te hacen hacer un contrato de minimo un año para que no te rompan la cabeza si lo contratas mensual son 12uss por mes! Saludos!
  20. you can ask to your provider of radio to upgrade to https, maybe it will cost more than normal.
  21. yes i tried that one did player cant hear it so it has to be cause is http. dont know how to set domain to https but thanks for all your help
  1. Load more activity
  • Newsletter

Want to keep up to date with all our latest news and information?
    Sign Up
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.